pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Jag gjuter en skog av granar

Publicerad 2009-11-26 10:01:46 i Pyssel,

Jag blev så glad igår när jag delade på formen för min gran är jättefin! Så efter en sen middag igår kväll smälte jag mer gjutmassa. Jag tror det stelnar ganska fort (så att jag kan göra många fler idag). En tredje gran håller just nu på att stelna! Lite pill är det men samtidigt roligt!

Julgransljus

Nu blir det kaffe och trådfästning i de sista pulsvärmarna! Det projektet är sedan nedlagt, tror jag har 21 par till helgen.

Idag och imorgon har jag semester så det är storpyssel in i det sista! Det kommer lite senare bilder på en massa dörrkransar. Har jag flyt blir jag klar med dem alla idag. Imorgon vill jag ha så lite som möjligt att göra, en lite slappdag. Det är jag värd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela