pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett misslyckande

Publicerad 2009-11-12 09:18:20 i Naturmaterial,

Ibland går det inte som man tänkt sig. Alla "bokbollar" som jag har gjort har jag lagt ut i bokhyllan på balkongen. Jag såg för någon dag sedan att det hade lossnat några frökapslar på en av dem och idag gick jag ut och tog en titt på hur stor skadan var. Stor. Och det var inte bara en *snyft*

Misslyckade dekortationer

Tja, det här är några timmars jobb som gick åt skogen. Jag började titta om det gick att reparera men de sitter för löst. Jag har tre stycken som sitter helt fast och nu funderar jag på hur det kan komma sig. Jag har plockat från två olika träd, de som sitter kvar är lite mindre och inte fullt så öppna. Jaja, det går väl inte att lyckas jämt antar jag. Tur jag såg det nu så det inte hände efter att jag sålt dem!

Besviken. Hoppas paketet från Slöjd-detaljer kommer idag och muntrar upp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela