pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En sats kroppspeeling klar

Publicerad 2009-11-13 09:06:49 i Hälsoprodukter,

Jag fick göra de olika satserna i omgångar men det gick förhållandevis snabbt. Det känns skönt att kunna stryka det här från listan, även om jag har själva etiketten kvar.

Kroppspeeling 4 sorter

Jag hade egentligen velat göra en sats som var röd eller blå men det gick inte riktigt ihop med de dofter jag valt ut, vilka blev:
  1. Eukalyptus
  2. Mango-lime
  3. Äpple och kanel
  4. Litsea cubeba (citrondoft)

Kommentarer

Postat av: Lillstrumpan

Publicerad 2009-11-15 14:15:03

Snyggt! =) Får man en burk om det blir något över? O:-) Vad har du för mått på burkarna? Vad vill du ha för mått på etiketterna? Så fixar jag det åt dig, om du fixar klisterplast att sätta fast dem med så de blir vattentäta. ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela