pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En beställning har kommit!

Publicerad 2009-11-03 16:54:12 i Shoppat,

Idag fick jag ett sms på jobbet och det gav mig lite huvudbry. Jag hade nämligen ett paket att hämta. Det kunde väl inte vara beställningen från Slöjd-detaljer? Den lade jag ju igår eftermiddag (sååå snabba är väl inget företag?). Det kunde inte heller vara böckerna från Bokus för de skulle ta lite mer än 1 vecka och samma sak med grejerna från Crearome (båda beställningarna lades i helgen).
Efter en trevlig shoppingtur med en kollega efter jobbet knallade jag sedan iväg till hämtningsstället och började se framför mig ett stort och tungt paket som jag skulle lyckas bära hem.
Stort var det (fyllde hela famnen!) men inte så tungt och det var från Crearome!

Crearomebeställning

Det kändes som julafton att packa upp allt! Nu kan jag börja producera en massa badbrus!!! Och Crearome var så snälla och skickade med broschyrer och en bok med massa recept. Spännande!

När jag kom hem hade posten kommit. Där fanns en räkning, trodde jag. Men det var bara information om att en räkning skulle komma! Det är en räkning som blir kul att betala för det är nämligen till julmarknaden! Eh, jag har plats nr 13... Hmm, jag är inte vidskeplig av mig. Tror jag inte i alla fall! Lite intressant skulle det finnas en karta på baksidan. Antagligen mikroskopiskt liten för den var vit i mina ögon. Synd. Vill veta om jag ska stå längsmed en vägg. Jaja, har mejladress till en kontaktperson så det är ju bara att dra iväg några rader! Känns väldigt spännande, nu är det verkligen på gång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela