pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En adventskalender av tändsticksaskar

Publicerad 2009-11-24 14:07:11 i Altrat,

Jag har tyckt att en adventskalender av tändsticksaskar ser så mysig ut så jag var tvungen att testa! Tyvärr är den inte så stor så det blir lite svårt att hitta tillräckligt smått att lägga i lådorna. Om man inte är en scrappare... Jag kan komma på massor!

Adventskalender

Nu blir det en kopp kaffe för att piggna till innan jag tar tag i eftermiddagens pyssel! Solen lyser ute och det känns lite dumt att inte vara ute i den men jag vet ju hur prognosen ser ut för torsdag och då är jag ledig!!!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-11-24 21:11:52

Va fint! Mysigt med hemmagjord kalender. :-)



Just det, det är nog Gredelin som du syftar på (tänker på vår fb-konversation). Dit ska jag gå och titta. Jag ska inte heller ha nya boken, det här är till ett projekt från en tidigare bok. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela