pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett "krya på dig" kort

Publicerad 2009-06-27 19:23:22 i Korttillverkning,

scrapbookingforumet har de just nu en liten tävling. Det finns skisser på kort och LO. Jag har aldrig utgått från en skiss tidigare men det är riktigt roligt! Det blir både lättare och svårare, märkligt nog. Pappas födelsedagskort gjordes efter en sådan skiss och nu har jag äntligen fått tid till att avsluta ett till kort! Skulle likväl kunna ge det till mig själv då en förkylning praktiskt taget exploderat. Det är inte kul att känna sig hängig när vädret är som det är. Syrran sa att det är ju tur att det inte kommer under semestern men samtidigt är det inte roligt att jobba när man är hängig. Värst är det när förkylningen sitter i halsen då mitt jobb kräver en fungerande röst. Hoppas det går över till måndag!

Krya på dig kort

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-28 11:36:23

Jaa, visst är skissutmaningarna roliga?! Vad var det du hette på forumet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela