pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Äntligen fick jag mitt bokpaket!

Publicerad 2009-06-23 09:56:36 i Pyssel,

Böcker kan man inte ha nog av, och för min del verkligen inte av pysselböcker! Det  har blivit en hel del i bokhyllan av sådant vid det här laget och igår blev det ett litet tillskott!

En bok bara om quilling! Jag började leka lite med idéer från den igårkväll, får se hur mycket jag hinner med idag. Solen skiner ju utanför fönstret och jag borde verkligen ta tillvara på dagen. Utomhus. Undrar om jag kan ta med mig grejerna ut och sitta med det där? :D

Quilling figurer fjäril, uggla, mus

Tänk vilka fina kortdekorationer... Det blev inte mycket lättare av att Pysselpassion hade fått in en massa fina grejer som jag vill leka med. Suck. Tiden räcker aldrig till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela