pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Shopping i Uppsala

Publicerad 2009-07-19 18:40:41 i Pyssel,

Sambon, lilla Zoofii och jag åkte iväg för några dagar till Uppsala och hälsade på syrran min. Besök i Uppsala brukar vara lite farligt för min plånbok och det var det verkligen den här gången också! Jag tror att jag ska låta bli att summera hur mycket pengar jag gjorde åt under de 3 dagar vi var där. Hattmonstret inom mig stillades i alla fall efter ett besök i Hattbaren (en dag måste jag nog räkna hur många hattar det blivit vid det här laget!). Oil och vinegar är en väldigt trevlig butik, ett besök rekommenderas varmt. Utöver Uppsala vet jag att det även finns en butik i Jönköping.

De butiker jag mest av allt längtat efter att gå in i är Uppsala färg som är återförsäljare till Panduro samt Scrapbookingstore. Det blev grejer till diverse pyssel på Uppsala färg och en massa till scrap och kort i Scrapbookingstore, där det för övrigt var rea så det damp nog ner lite mer grejer i korgen än vad jag först hade tänkt! Jag lyckades även lura sambon till ett besök på IKEA där notan blev lite större än jag tänkt men sakerna var ju sååå nödvändiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela