pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Jag har en idé

Publicerad 2009-07-09 10:31:25 i Pyssel,

Först var jag inne på att göra att litet album som jag kan fylla på med fler idéer allteftersom de poppar upp (ibland är det mer eller mindre de exploderar i ansiktet på mig). Men igår kom jag att tänka på en sak jag sett inne på Pysselpassion. De hade klätt in en låda i fint papper och i lådan hade de flikar för olika kategorier. ungefär som den låda mamma för flera år sedan hade recept i. Fast min låda ska inte innehålla recept. Den ska vara min lilla inspirationslåda för gå bort presenter! När jag satt och började krafsa ner lite grejer jag kan göra hemma och ge bort till folk jag känner började jag inse att listan nu blivit väldigt lång. Kanske skulle trotsa regnet idag och ta mig ner på stan på jakt efter en passande låda att smycka och fylla med idéer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela