pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Altrad och fotografering

Publicerad 2009-12-08 21:07:48 i Altrat,

Jag har varit iväg en kortis till Uppsala och lämnat av lite grejer syrrans kollegor beställt av "resterna" Jag altrade också tre nya tändsticksaskar. Kan inte påstå att det kändes så jätteroligt att göra dem. Missförstå mig inte, det är kul att pyssla men jag är bara lite mätt på det just nu...

Altrad tändsticksask med katter

Denna fick en fram- och baksida. Penny Blacks kattstämplar är sååå söta! Skulle kunna köpa hur många som helst.

Altrad tändsticksask med babes

Idag var syrran och jag nere i storstaden för lite fotografering. Vi fotades i tre olika ombyten och jag blev väldigt nöjd med många av mina bilder. Så nöjd att jag bara måste visa upp några av dem!

Kostymtjejen

Kostymtjejen. Tog även lite bilder utan kavajen med slips.
Lite tuffa bilder
Hade en svart jacka till den här klänningen också. Detta var nog den outfit jag var mest nöjd med bilderna.
Cowboy-girl
De som känner mig vet att jag är väldigt förtjust i cowboystilen, främst hattarna. Den här stetsonhatten fick jag i examenspresent av föräldrarna. Jag var så glad när jag hittade ett par boots jag gillade som matchade hatten. Fotografen var däremot lite svår att få till att ta helfigurbilder.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-08 23:23:27

SNYGGSNYGGSNYGGSNYGGSNYGG!!!!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-12-09 23:05:58

Vad snygg du är!!! Ska bli jättekul att se alla bilder! :-)

Postat av: Louise

Publicerad 2009-12-11 23:22:00

Grymt fina bilder! Men var e Åsas? Vill ju se de också! Vad var syftet med fotograferingen? Bara kul eller julklapp?? ;-)

Kramar

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-12-13 09:48:36

Kul att ni gillar bilderna :D

Lollo, jag ska se om jag kan få syrran att lägga upp lite bilder i photobucket eller nått så du kan få se hur grymt bra hon blev på sina bilder!

Syftet med bilderna var bara en skoj grej. Men visst är det passande för julklapp?! Svårt bara att välja ut en bild...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela