pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Lite altrat

Publicerad 2009-08-25 12:33:34 i Altrat,

För flera år sedan arbetade jag på ett lager och en dag var det fritt fram att ta med sig stora paket av tändsticksaskar hem. Så jag tog med mig en bunt, det var väl ungefär 20 stycken i en. Praktiskt taget alla askar har legat hemma hos mor och far men när jag i slutet av förra veckan var nere på en kortvisit tog jag med dem hem. Detta var vad som hände en av dem...
Altrad tändsticksask
För ett tag sedan hittade jag bild på en altrad After eight ask och det kändes så inspirerande så givetvis var jag tvungen att testa själv! Lite pilligt blev det men trots det gick det förvånandsvärt smidigt.
Altrad After Eight
Först var jag lite inne på kinesiskt tema men hade inget papper hemma som passade så det blev lite höstligt istället!
Quillingmönster
Jag fick återigen testa mitt quillingverktyg och jag är fortfarande sååå nöjd! Lite kul att testa med lite starkare färger den här gången.
Kortsidan
På kortsidan ville jag bryta av lite och brunt passade bra in mot de gula, orange och röda färgerna. Pricken över i:et blev de lövstickers jag haft så länge men inte hittat tillfälle att använda.
Andra kortsidan

Kommentarer

Postat av: Lisbet

Publicerad 2009-08-26 07:57:06

Hej å hå.

Skulle titta på bröllopskort men möttes av en MASSA andra roliga saker också, KANON.

Titta gärna in hos mig när tid finnes.

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-26 10:11:49

Oj, oj, så mycket fint! :-) "Tänd på mig" var roligt!

Tror nästan att du ska få ha en liten quillingkurs för mig... Det är ju riktigt fint och häftigt på samma gång! Har förresten ett likadant lövpapper, det är fint. :-)

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-08-26 16:55:08

Det är bara att hojta till Linda :D Fast jag kanske ska hinna göra lite mer innan dess ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela