pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Egengjord anteckningsbok

Publicerad 2012-03-19 19:58:20 i Altrat,

För drygt ett år sedan testade jag att göra en bok från grunden. Det är inte så svårt att binda en bok, instruktion hittar ni här. Nu har jag gjort en till men den här gången fick insidan färggladare sidor.

Till omslaget har jag stämplat med en stor textstämpel på akvarellpapper, på framsidan maskade jag en ros (den blev jag väldigt nöjd med!)

De gröna bokstäverna är utstansade med bokstavsstämplar köpta på Slöjd-detaljer (en investering som jag hitills varit väldigt nöjd med)

Kommentarer

Postat av: Laila

Publicerad 2012-03-24 22:39:46

Men va fin den vart! Maskningen ser ju perfekt ut!

Jätte fin bok

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela