pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Leverans från Living and room

Publicerad 2012-09-14 15:55:56 i Inredning, Shoppat,

I början av månaden var jag på ett heminredningsparty. Visst låter det kul? Det var det också! Men oj oj oj vad mycket fint det fanns att köpa! Jag tror att detta är relativt nytt i Sverige. Mycket utav produkterna från Living and room är deras egna sortiment, dvs du hittar dem inte ute i butiker utan det är just på homeparty som du handlar.
 
En sak på min beställning var restnoterat men wow vad nöjd jag är med de andra sakerna när jag packade upp dem!
Den här filten har inte bara en väldigt snygg design, den är också väääldigt mjuk och go´! Den blir perfekt att ha nu i höst när jag vill krypa upp i vårt lilla bibliotek med en bra bok och en kopp te.
Dessa lyktor är gjorda av återvunnet glas och de gick inte att motstå! Jag ser fram mot kvällen när jag kan tända ljus i dem (och vakta så katterna inte kommer i närheten!)
 
I produktkatalogen gick det även att välja på porslin, fina skålar och fat, tomtar och mycket annat fint till inredning. Det fanns även några smycken och ett av halsbanden var jag bara tvungen att ha!
Halskedjan är lång så hängena når ner över magen, så långa halsband kan ibland vara väldigt snygga! Och det bästa av allt: det här halsbandet har en läcker baksida!
Tycker det är kul att det här halsbandet går att använda på två olika sätt! Det är även väldigt lätt, och ger ett mysigt ljud ifrån sig när hjärtanen slår emot varann.
 

Kommentarer

Postat av: Ebba M

Publicerad 2012-09-14 17:05:12

SV: Hihi, ja min andra katter vill inte heller göra så ;-) Tur det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela