pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Första julkortet - Änglarnas julhälsning

Publicerad 2012-10-10 11:29:00 i Korttillverkning,

Ett försök att minska lite stress i min vardag är att planera tidigt inför julen. Förhoppningen är att jag redan i november ska vara klar med alla årets julkort.
 
Just nu har Svensk scrapbooking en tävling och i en av utmaningarna var det en lite speciell kortvikning. Den tyckte jag passade bra att göra ett julkort av och passade då på att använda lite papper jag nyligen köpt på Panduro.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-10-10 21:49:12

Jag borde också börja tidig men min kreativitet är som bortblåst när det gäller papper pyssel:(. Få se om jag får tillbaka lite av det när jag ser dina fina kort:).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela