pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Tips på tidning med julpyssel

Publicerad 2012-11-28 13:16:28 i Pyssel,

Jag satt och surfade runt lite granna och snubblade över den här tidningen:
Klicka på bilden så kommer ni till tidningen! Jag fastnade självklart för julpyntet på framsidan. Tyvärr behöver man stämplar och dies för att kunna göra den. Fast om man bara har passande stämplar kan man ju alltid sitta och klippa ut dem, om man orkar...
 
Jag hittade riktigt bra video på hur man gör den:
 
 
 
Vill ha vill ha vill ha...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela