pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Stort, större, störst

Publicerad 2012-11-12 17:19:09 i Scrapbooking,

Självklart glömmer/orkar jag inte fota saker och ting i dagsljus så idag slänger jag in en bild på en layout jag gjorde förra månaden. Svensk scrapbooking hade en tävling där man skulle göra en LO och tänka stort. Allt skulle vara stort, eller större; kort, dekorationer etc. Så jag klurade lite och plockade sedan fram min favoritfärg:
Bilden är faktiskt från en trädgårdstidning! Vad säger att man alltid ska scrappa foton? Texten är en schablon från Panduro och blommorna är slaktade ljusmanschetter. Jag börjar favorisera dessa blommor mer och mer. De är...mjukare än många pappersblommor som man köper i pysselbutiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela