pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Julpyssel i stugan

Publicerad 2012-11-24 08:23:19 i Pyssel,

De senaste dagarna har jag ägnat en hel del tid nere i vår gillestuga, även kallat pysselrummet (eller Zoofiis, lillkattens, rum med tanke på hur mycket hon hänger där nere). Det har blivit en hel del julpysslande och för att inte sitta och pyssla i hel tysthet så har jag faktiskt startat igång julmusiken! Många tycker säkert det är på tok för tidigt (men idag är det faktiskt en månad kvar till julafton!!!). När ni väl tycker det skulle kunna passa med julmusiker så rekommenderar jag att lyssna på Tha Baseballs julalbum!
 
Ni får dock vänta tills nästa vecka innan jag börjar lägga upp bilder på det jag gjort under de senaste dagarna men istället slänger jag in en bild på två julklappsetiketter som jag gjorde till utställningsmontern på jobbet:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela