pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Gör något fint av den tomma chokladkartongen

Publicerad 2012-11-18 09:41:39 i Altrat,

För ett tag sedan köpte jag en trekantig ask fylld med chokladklädda mandlar. De var jättegoda, och asken hade en kul form som var värd att göra något nytt med.
Före:
Efter:
Jag har använt mig av en Martha Stewart-stans (runt fönstret på kartongens framsida), papper från Panduro och blommorna kommer från slaktade ljusmanschetter men bladet var från en julblandning som jag köpt i en scrapbutik.

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2012-11-19 13:40:47

Ojoj så fantastiskt påhittigt!!
Blev ju jättevackert...du har talang att skapa, god smak och fina idéer :)
Önskar dig en finfin vecka
Ann-Louisekram

Svar: Tack, vad snäll du är! :)
Alexandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela