pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Vårfirande blogcandy

Publicerad 2012-03-15 18:58:39 i Blogcandy,

Nu har vi fått bekräftat att våren kommit till Norrköping och det måste firas!

Jag lottar ut ett par handstickade pulsvärmare i ljusgult och limefärgat Alpacagarn i storlek S/M och reglerna är de följande:


  1. För att ta en lott, kommentera i detta inlägg.
  2. Om du har en egen blogg, länka till detta inlägg och lämna en kommentar där du skriver att du länkat till mig och du har två lotter.
  3. Har du inte blogg men Facebook? Länka till detta inlägg och skriv det i en kommentar och du har två lotter!
OBS! Kom ihåg att ange mailadress (den publiceras ej)

Tyvärr vill inte Facebook automatiskt infoga bild från blogginläggen på blogg.se men gör så här så funkar det:
Klistra in länken http://pysselmani.blogg.se/2012/march/varfirande-blogcandy.html
Klistra in länk till bilden https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1133190/images/2012/mudd1a_193727697.jpg

Tävlingen pågår till och med lördag 31 mars, söndag den 1 april drar jag en vinnare.
Lycka till!

 

Kommentarer

Postat av: Maria M

Publicerad 2012-03-16 15:28:13

Klart att jag vill vara med! :-) Länkar på min facebook.



Kram!

Postat av: Elina

Publicerad 2012-03-17 15:46:55

Vad fina! Jag tar gärna en lott tack!

Postat av: linaliten

Publicerad 2012-03-22 19:04:32

Vilka våriga och fina, jag vill gärna ha en lott! :)

Postat av: Anna

Publicerad 2012-03-29 10:35:01

Vilka fina fäger! De vill jag gärna ha på mina handleder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela