pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett garn som ger mersmak

Publicerad 2012-07-13 09:57:50 i Stickning,

Att sticka med Cancan-garn är riktigt roligt och att jag har lagom gångavstånd till en bra garnaffär som säljer just det märket gör det inte dirket lättare att motstå.
Det var det här garnet som jag först fastnade för när jag såg en sådan här stickad halsduk men just då var det slut. När Strömma fick in mer av det kunde jag självklart inte låta bli! Det är ganska likt det garn som jag stickade min första halsduk i, fast det här har lite svart inslag istället.

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2012-08-07 19:18:33

Åh...har precis börjat sticka sådana idag och det är riktigt pilligt. Köpte du den färdig eller stickade du den själv?

Svar: Den är självklart hemstickad! Det blir lättare och lättare att stick i garnet ju fler man gör :)
Alexandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela