pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Våra rosor

Publicerad 2012-08-11 10:45:00 i Odling,

Det finns hur många rosbuskar som helst i trädgården och i höst kommer vi gräva upp en del av dem. Det är egentligen lite synd, rosor är ju så fina! Men vi behöver inte ca 15 olika buskar. Det är ungefär dessa fyra sorter vi har, någon som råkar veta namnet på dem?
 
 
 
Den gula är nog min favorit. Den blommar just nu om. Jag har försökt klippa av alla vissna rosor på buskarna, det ska stimulera dem till att blomma om. Det ryktet verkar stämma!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-08-12 23:18:16

Ang tomaterna så läste jag fröpåsen idag att det ska vara små. Pinsamt fel man kan ha!

Drömmer om en rosenträdgård:).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela