pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Avstressande stickning

Publicerad 2012-08-16 21:50:03 i Stickning,

Det har varit en lite stressig period på sistone och jag har tagit en paus från det mesta. Bloggen har tack vare tidsinställda inlägg legat vilande i en vecka. Något som i alla fall var mig är avslappnande är stickning.
I helgen satt jag och slappade en hel del på vår uteplats och råkade visst dagen till ära matcha mitt nya cancan-nystan!
Av bara farten blev det till slut inte bara en utan två nya halsdukar. När jag väl fått smak på att sticka med detta garn är det svårt att sluta!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-08-16 22:45:14

Jag upptäckte nyss att mina tomater ska vara små. Jag läste fel på fröpåsen, typiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela