pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Presentkorg

Publicerad 2011-09-14 20:20:40 i Pyssel,

Packningen idag var lite extra tung på grund av den här presentkorgen:

Korgen hittade jag på second hand och jag fyllde den med saker till lille Emil och till hans föräldrar.

Föräldrarna är ganska förtjusta i min hemlagade saft så det blev en liten med jordgubbssaften jag gjorde i somras och en flaska nygjord klarbärssaft.

Det blev även jordgubbssylt, äpplemos och inlagd, torkad och färsk svamp (svampen är mest till mamman, pappan gillar visst inget sådant)

Det blev även två böcker till syrran!

Emil fick lite nya kläder. Självklart med Disneymotiv! (moster gillar väldigt mycket Disneyfilmer så då han blir äldre finns det mycket filmer att titta på hemma hos moster!)

Min sambo hade även köpt en present till lille Emil under senaste Kina-resan!

Visst är den söt!? Tyvärr på tok för stor i nuläget...

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-09-15 10:42:08

Jag älskar presentkorgar, både att ge och få =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela