pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En blomstrande flaska

Publicerad 2011-10-09 11:57:37 i Altrat,

Svensk scrapbooking har just nu en födelsedagscrop. Den sträcker sig mellan 7 och 9 oktober. Tyvärr känner jag inte att jag hinner med så många av utmaningarna men igår satt jag plockade lite med en del blommor och hux flux hade en flaska med skumpa fått lite dekorationer!

Jag har fäst en bit oasis på flaskhalsen och därefter fäst blommorna i den. De som hänger ner har fått stjälk av grön koppartråd.

Kommentarer

Postat av: Phelicia

Publicerad 2011-10-09 15:55:50

sv: Jag kan inte annat än hålla med dig! Den var verkligen superfin! Väldigt skör dock så vi fick lov att pyssla som bara den... :)

Postat av: Eleonore

Publicerad 2011-10-10 19:41:19

Åh så fint det blev, perfekt gå-bort-present :D

Ja den chokladen ja, var kan den ha tagit vägen? Kanske var det ingen populär choklad så de fick ta bort den :(

Postat av: Anna

Publicerad 2011-10-11 14:56:56

Hej kusin! Tack för den fina presenten jag fick på posten :) Där var du snabb ;) Jätte fin blogg och massa fint pyssel du håller på med!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela