pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Vinn 4 handgjorda julkort

Publicerad 2011-11-27 17:02:31 i Blogcandy,

Idag är det 1a advent, tänk vad fort tiden går! Det ska julpyntas, julklappar ska köpas och så ska man inte heller glömma att posta julkorten senast den 16 december!

I juletider ska man vara snäll och därför tänkte jag lotta ut 4 stycken handgjorda julkort!

Tävlingen pågår till och med söndag 2a advent, måndag den 5 december drar jag en vinnare.

  1. För att ta en lott, kommentera i detta inlägg.
  2. Om du har en egen blogg, länka till detta inlägg och lämna en kommentar där du skriver att du länkat till mig och du har två lotter.
  3. Har du inte blogg men Facebook? Länka till detta inlägg och skriv det i en kommentar och du har två lotter!
Tyvärr vill inte Facebook längre känna av bilder kopplade till inlägg på blogg.se men genom att efter länken klistra in denna kod så kommer bildern med:
https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1133190/images/2011/bloggcandy_julkort_176741505.jpg

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-11-28 10:10:51

Klart att jag vill vara med! superfina kort! :-) Har även kommenterat med bild på facebook!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela