pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Äntligen leverans!

Publicerad 2011-01-18 16:06:51 i Shoppat,

Förra söndagen lade jag en beställning hos CreArome och hoppades lite på att hinna få det till torsdag förra veckan (då kunde jag ju hinna laga en ny sats schampo innan jobbhelgen kom igång!). Idag som först fick jag sms att det kommit till DHL's utlämningsställe. Lite besviken blev jag allt, paketet var ju jättelite! Jag som hade för mig att jag beställt massor med grejer...

Jo, det tillkom även 10 st 250 ml plastflaskor men annars fann jag mig nästan lite smått besviken (även om jag vet med mig att detta kommer räcka till flera satser med schampo)

Det uppstod bara ett litet problem eller två...

Om jag bara gjorde åt drygt halva lilla flaskan med olivåterfettning då jag gjorde 1½ L schampo sist, hur tänkte jag då jag köpte en stor flaska den här gången?!
Och 3 av flaskorna (samt 250 ml-flaskorna) går ju inte alls ner i lådan jag har till naturkosmetika. Hmm.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-19 13:14:28

Måste bara säga att jag tycker det är så kul att läsa din blogg, du är så duktig som orkar/hinner uppdatera så ofta :-) Nu har jag börjat blogga igen efter ett vääldigt långt juluppehåll :) Lycka till med shampot!

Postat av: Carolin

Publicerad 2011-01-20 20:19:44

Åååå vad länge sedan jag gjorde något sådant, jag hade en butik under 7år där jag sålde bla Crearoms produkter. Så jag har varit på olika kurser hos dem så himla roligt, kanske dags att dra igång något igen. =)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-01-22 13:19:41

tihi... jag gjorde en megabeställning därifrån igår! och jösses vad jag längtar tills allt dimper ner. Testade schampo förra gång och blev helt såld, men denna gång blir det mitt gamla vanliga. Visst e det dyrt men jag älskar verkligen produkterna efteråt. Har du testat att göra balsam?

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-01-22 15:27:16

SV: Jag hade tänkt beställa ingredienser till balsam också för att testa, men det får bli en annan gång! (snart)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela