pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Stämpla och emboss på filt

Publicerad 2010-10-29 08:59:13 i Pyssel,

Jag har testat att använda mina stämplar och embosspulver på filt. Resultetat blir ganska intressant, eller vad tycker ni?

Denna lilla blomma (självklart med grön bakgrund) hade jag till en dekorerad tesil.

Nu ska jag slänga ner det sista i väskan innan det bär av till Göteborg! Imorgon är det mäss och shoppa-loss-dags! Blogg.se har lagt till en liten intressant sak som möjliggör för mig att uppdatera bloggen även om jag inte är hemma. Så nu ska jag testa om tidsstyrt inlägg funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela