pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Paket med posten

Publicerad 2010-10-27 19:39:51 i Shoppat,

I måndags lade jag en beställning på en symaskin. Inom en timme hade jag fått både automatisk bekräftelse och bekräftelse på att den var på väg hem till mig. Igår åkte jag till Vadstena på konferens och då pep det till i mobilen. Jag hade ett paket att hämta ut. Tala om snabbt leverens! Och att jag längtade hem så jag kunde hämta ut den och börja leka...

Idag, när jag kom hem, traskade jag över till Hemköp och hämtade ut mitt paket. Den kändes förvånandsvärt lätt! Och så här ser den ut, snygg va?!

Jag fastnade på direkten för designen på den!

Läckert mönster, va? Den här symaskin känns väldigt mycket Alex!!!

Min söta sambo sa åt mig att sitta ner och leka lite med den, testa att sy. Tyvärr måste jag läsa i manualen för den skiljer sig en del från Husqvarna. Däremot fick jag ganska snart ett lite problem...

Det går inte att sy med den här myskatten i knät! Så jag får nog invänta morgondagen. Jag tror bestämt att både Nami och Zoofii har saknat mig, och då har jag bara varit borta en natt! Undrar hur missnöjda de blir när jag åker till Göteborg på fredag?

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-10-27 21:43:19

De supersöta katterna stjäl uppmärksamheten från symaskinen:). Vad är speciellt med den fina symaskinen?

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-10-27 22:17:15

Så söta katter!:)

Och vilken fin symaskin!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela