pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Mer paket med posten

Publicerad 2010-11-02 20:19:48 i Pyssel,

Idag kom de - äntligen! I början av oktober beställde jag visitkort från Vistaprint. Torsdag för nästan två veckor sedan fick jag ett mejl att de var på väg. Dagarna går. Inget med posten. I mejlet hade det stått att jag skulle få dem senast 29e oktober. Det datumet kom och gick. Men idag dök de i alla fall till slut upp!

Vad tycks?!

Tänkte passa på att ge ett litet "varningens ord" om någon frestas haka på deras reklamerbjudande. 50 kr för 500 visitkort låter jättebilligt men min nota gick på 240 kr. Då hade jag lagt till adressetiketter för 29 kr så ni förstår nog att de lägger på fint med moms och frakt och behanglingskostnad eller vad de nu kallade det.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-11-02 22:39:46

Header har jag kopierat så jag vet inte var berlocken kommer ifrån.



Fina visitkort. Vad proffsigt det kommer att känna när man delar ut visitkort:).

Postat av: Lillstruman

Publicerad 2010-11-03 14:19:20

Fortfarande billigare än mina... ;-) Som jag pyntade 700:- för, men sen har de ju också min specifika layout och inte en mall som dessa ändå blir. Stiliga syster! =) Vilket proffs du kommer verka vara nu... O:-)

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-11-03 14:35:00

Verkar? Vara? Nu? Hmm...

Postat av: Erik

Publicerad 2010-11-05 17:49:42

DIY, det är vad jag försöker iallafall.

Postat av: Ellinor "Leijona"

Publicerad 2010-11-10 12:33:40

Åh vad läskigt! Nog för att dom är SJUKT SNYGGA! ;)

Men jag har precis samma design :)

Fino fino! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela