pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En altrad teburk

Publicerad 2010-05-18 09:19:10 i Altrat,

Jag var lite inne på ett kinesiskt tema men det blir ju inte alltid som man tänkt sig! Och självklart hade jag inte något passande mönstrat papper hemma. Så vad gör man? Du färgar det som du själv vill! Allt som behövs är...

  1. Ett vitt 12'' papper. Färgat funkar också, i synnerhet om det har en vit baksida!
  2. Distress ink i passande färg och mini mister från Ranger
  3. Embossfön
  4. Mask, blending tool och lite mer distress ink
Slutresultatet blir följande:

Och på andra sidan lite bling bling, något som alltid passar bra!

En limpistol kommer väl till pass för att fästa en del av dekorationerna.




Bokstäverna använde jag blending tool och lite distress ink på och även blomman fick lite på kronbladen.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-05-18 10:09:30

Åh, va fint! Nu blir jag också sugen på att pyssla!!!

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-05-18 10:38:37

Känner du igen burken Linda?! Det är burken vi fick citronmelissteet i :D Kommer inte slänga en enda burk! De är hur bra helst att altra!!!

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-05-18 19:54:48

Ursnyggt! Som vanligt. Myspysbalkong i förra inlägget också =) I sommar ska jag ta mig i kragen, bjuda in mig själv och komma och hälsa på. (Iaf över en dag pga katterna...)

Postat av: Petra/Trollet

Publicerad 2010-05-18 21:12:47

WOW så snyggt! Det är ju så himla kul att piffa upp saker man har.......mycket läckert!

Kram

Postat av: Chruss

Publicerad 2010-05-19 08:28:02

WOW säger jag bara, vilken läcker burk!

Jättesnygg!



Hmm, limpistol...jag har bara dålig erfarenhet av det tyvärr. Mina fingrar...är alltid ivägen på ett eller annat vis...erhhhh...men annars är den ett bra verktyg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela