pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Lucka nr 1

Publicerad 2010-12-01 21:55:20 i Adventskalender,

Idag är det 1:a december och jag tänkte att jag skulle starta en adventskalender här på bloggen. Varje dag dyker det upp ett inlägg med lite julanknytning. Eftersom det är den 1:a idag blir det självklart en adventskalender!













Ni glömmer väl inte att julpost ska läggas på lådan senast den 16:e?




Om man inte har en massa pappåsar hemma men däremot en massa tändsticksaskar kan man alltid göra en sådana här adventskalender:

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-12-01 23:23:11

Åh vad fin den blev! Jag har vart så nyfiken på den, var riktigt roligt att äntligen få se den...

Postat av: Linda

Publicerad 2010-12-01 23:38:07

Ja, jättefin! Vill också göra en, men det får bli till nästa år! :-) Kul idé med kalender på bloggen med!

Postat av: Ingalill

Publicerad 2010-12-02 00:37:19

Vilken fin och roligt adventkalender! Den med tändsticksaskarna har jag gjort själv men den med påsarna var för mig helt ny, ska försöka lägga idén på minnet till nästa år

Postat av: Marthe Niemi

Publicerad 2010-12-02 01:18:09

Vilka supersnygga adventskalendrar. Jag gillar dom jättemycket:)

Postat av: Johanna "pojjo"

Publicerad 2010-12-02 13:25:38

Ååhhh jag vill haaaaa :D

tok snyggt blev det

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-12-02 19:46:20

Åh vad fint. En sådan måste jag ha till nästa år!

Undra vad som finns i de små påsarna!:)

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-12-02 20:01:30

Jag får faktiskt erkänna att påsarna är tomma =( Det känns som att innehållet måste vara väldigt lätt för att de dels ska behålla bra form men också för att inte tynga ner snöret för mycket. Jag får göra en till nästa år som jag kan stoppa lite små paket i ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela