pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Lite extrafärg till badrummet

Publicerad 2010-08-24 16:27:10 i Pyssel,

Jag har roat mig med att färga en del handdukar. Det är väldigt enkelt, allt som behövs är
  1. Handduk
  2. Schablon
  3. Textilfärg (tror Palette är den bästa)
  4. Stöppelverktyg

För att försöka undvika att få den grå färgen på bladen använde jag mig av ett papper som begränsade var den stöpplade färgen hamnade.

 

Jag tror bestämt det börjar bli dags att köpa mer färger! Saknar blått och rosa, till att börja med...

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-08-25 14:38:30

ooohhh ja gillar den i mitten... Helt min stil. Hur blir de i tvätten?

Postat av: Alexandra

Publicerad 2010-08-25 20:11:28

Lovar att rapportera hur de blir efter första besöket i tvättmaskinen! Kommer bli besviken om färgen lossnar tidigt...

Postat av: Linda

Publicerad 2010-08-25 22:40:15

Mm, de två sista gillar jag bäst, lite etno så där...

Postat av: Linda

Publicerad 2010-08-25 22:40:29

Mm, de två sista gillar jag bäst, lite etno så där...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela