pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Något värmande för fötterna

Publicerad 2010-04-26 20:37:29 i Stickning,

Jag har ett och annat projekt som ligger och väntar på att bli avslutat. I helgen tog jag tag i ett av dem och blev idag färdig med det.

Min allra första stickade socka!!! Det var faktiskt inte så knepigt så det är inte orimligt att jag gör fler. En till blir det i alla fall, den här behöver ju en maka! Känns väldigt opassande att bli klar med dem lagom till ljumna eller varma vårdagar men det kommer ju en vinter i slutet av året igen, även om jag inte vill tänka på det just nu.

Kommentarer

Postat av: Blomman

Publicerad 2010-04-27 21:00:21

Vilket härligt garn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela