pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

De sista tre

Publicerad 2009-11-27 19:43:10 i Naturmaterial,

Sådär! Nu är de färdiga. Lite ris blev över, jag funderar på att använda det för att dekorera balkongen!

Dörrkrans

Kransen ser lite lustig ut insåg jag efteråt, men det gick att rätta till riset så det såg mer symmetriskt runt ut!

Dörrkrans

Det var lite stickigt att göra kransen ovan men jag blev riktigt nöjd med den! Tre olika sorters ris. Tyckte riset kunde få tala för sig själv och satte därför inte dit så mycket dekorationer. Eller så började jag tröttna lite...

Dörrkrans

Nu var jag ordentligt trött ska jag erkänna! Och inspirationen började tryta... Men nu är de färdiga! Och jag kan börja fundera på hur jag ska frakta ner dem till Värmekyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela