pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Jag blir på bakhumör!

Publicerad 2009-05-19 19:57:12 i Ätbart,

Idag hämtade jag ut mitt bokpaket från Skaparglädje, en underbar bokklubb som har en massa böcker jag vill ha! Det syns också i min bokhylla... Den här gången blev det två böcker om tårtor och bakelser. Jag hittar jättemycket som jag vill göra!

Tårtböcker köpta från Skaparglädje

Är lite frestad att prova något redan imorgon eller på torsdag. Har aldrig arbetat med sockerpasta så det är dags att prova på den biten! Någon tårta blir det nog inte, kanske muffins? Det var ett tag sedan jag bakade det nu.

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2009-05-19 20:50:37

Åhh.. När du lärt dig så kan ja komma på kurs hos dig.. Funderar också på att prova baka lite finare tårtor, men vem ska äta dem?

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-20 20:36:25

Skaparglädje är en fantastisk bokklubb! Har precis beställt en bok som jag tror att min moster skulle älska, om drömfångare. Så den ska hon få i födelsedagspresent, perfa att ha sådant fixat i god tid!

Har förresten köpt en himla massa papper från Ebay. Vill ha NU! :-D

Postat av: Susanna

Publicerad 2009-05-21 10:40:03

Gaeller det bara att smaka paa resultaten staeller jag gaerna upp :) Tyvaerr kan det kanske bli lite problem med geografiska avstaand. DHL kanske funkar? Annars aer du varmt vaelkommen ner och se om recepten fungerar i italienska koek ocksaa. Lite mindre utrymme, och gasspis istaellet aer de stoersta skillnaderna.

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-05-21 19:48:59

Om du behöver provsmakare sen så vet du var jag finns. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela