pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Jag slängde ihop en sats praliner

Publicerad 2009-06-11 11:07:20 i Ätbart,

Ibland är jag väldigt produktiv innan jag ska jobba kväll och idag var en sådan dag! Jag var nyfiken på hur det skulle bli med pralinerna gjorda på choklad med bitar av skogsbär och smaksatt med lakritsgranulat. Sedan hade jag en påse med jordgubbschoklad i skåpet som fick bli ett yttre skal. Frestad att testa att sätta ihop pralinerna till bollar, annars är halvklot ganska lagom bit.

hemgjorda praliner

Nu ska det bli kaffe och en provsmakning, sedan iväg till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela