pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Rolig present att ge bort

Publicerad 2009-04-29 23:11:47 i Scrapbooking,

Tidigare i april tog mamma, syrran och jag en tur till Stockholm. Jag sammanspråkade med mamsen på tåget norrut och då det var hennes födelsedag fick hon givetvis en födelsedagspresent. Den uppskattades! Det var det andra scrapalbumet jag gjort och intresset har knappast minskat.


Ett litet urval av de sidor mamma fick i sitt album. Var inte medveten om min raring Nami nästan påminner om mammas smeknamn. Att jag saknade ett större "n" blev då en lyckoträff!

För ungefär 1 år sedan började jag att göra kort. Har fotograferat nästan alla jag har gjort och det är roligt att se hur man utvecklas! Mammas kort tog ganska lång tid att göra men resultatet är jag riktigt nöjd med. Insidan av korten är svårast, och det är inte direkt lätt att hitta inspiration till det. Har nog lagt en smärre förmögenhet på tidningar om korttillverkning vid det här laget och den inspiration de ger är till första sidan


Mammas födelsedagskort 2009

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-04-30 13:17:10

Albumet har jag ju sett tidigare, och det är jättefint, men födelsedagskortet var fantastiskt! :-D

Välkommen till bloggvärlden förresten! Är det okej om jag länkar till dig från min blogg?

Postat av: Lillstrumpan

Publicerad 2009-04-30 15:04:05

Vackert syster yster, gillar temat du har på din sida... Knyter lixom an till en viss uppfödares djungeltema, känner du henne? O:-) Ska med spänning se fram emot vad du bloggar om, mitt nästa album kanske? =p

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-04-30 15:30:26

Lillstrumpan: Nu råkar jag vara väldigt förtjust i grönt, insåg inte att det påminde om din hemsida. Ditt nästa album? Hmm. Ett som bara handlar om Saca kanske? Eller dina orkidéer? Nej, det finns det inget album tillräckligt tjockt för!



Linda: Du får gärna länka till mig från din blogg, kanske händer jag gör samma sak ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela