pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

En stickad gräsmatta?

Publicerad 2011-06-28 10:35:24 i Stickning,

För ett tag sedan blev jag klar med en stickad kofta. Mönstret är från Garnstudio men bilden på deras färdigstickade kofta var inte alls samma som min! Jag hade nämligen stickat i ett helt annat garn! Jag har en förkärlek till "jobbiga" garn. Den här koftan är stickad i ett garn som heter Wilma och garnet kan beskrivas som trådigt. Resultatet blir ett ganska varmt plagg som lite granna påminner om en päls - perfekt en sval sommareftermiddag och kväll!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-06-29 11:10:31

Vad fin du är:). Klänningen och koftan är jätte fina:).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela