pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Med fram och baksida

Publicerad 2010-11-24 10:16:25 i Sömnad,

Jag är färdig med två kassar i en modell som jag är väldigt nöjd med. Första gången jag sydde en sådan här kasse hade jag ett broderi med orkidéer på framfickan och som tur är blir den lättare att göra för var gång jag syr en ny!

Båda har svart innerfoder och den till vänster har en grön ficka. Den till höger fick faktiskt även en ficka på baksidan!

Jag är ganska nöjd! Och tur är väl det, dessa tygkassar tog lååång tid att göra! Tyvärr har jag lite kvar att göra. Handtagen ska sys ihop med små små små stygn för hand och en knapp ska sys fast på den helgröna kassen.

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-11-25 17:46:24

Fina kassar, och hunden var ju för söt hihih. Jag tror den kommer bli populär på julmarknaden!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-11-25 20:11:24

Vilken häftig väska:). Du kommer att få den såld. Det är jag bergis på:).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela