pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Blomsterarrangemang i en pumpa

Publicerad 2009-11-10 18:04:55 i Naturmaterial,

I helgen hittade jag en prydnadspumpa i lagom storlek så jag fick lov att testa min andra idé med pumpa i år! Tyvärr börjar det bli mer brunt ute i naturen än gult-orange-rött men jag lyckades hitta tillräckligt med grejer!

Blommor i pumpa

Jag blev riktigt nöjd! För att den ska synas ställde jag den i bokhyllan i vardagsrummet. Får se hur länge det dröjer innan Zoofii hittar den... Hon gillade de vita bären och det andra är säkert minst lika roligt att leka med! Nami känns riktigt väluppfostrad, han satt bara och tittade på. Snäääll kisse! Fast det tycker jag förstås inte mitt i natten när han drar klorna mot sovrumsfönstret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela