pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Smyckning i hallen

Publicerad 2009-07-20 00:14:52 i Inredning,

Nackdelen med en hall är att den oftast är väldigt mörk. Så är fallet hemma hos oss och en växt skulle inte klara sig länge (möjligen bambu, de ser fortfarande gröna ut i bladen!). För ett tag sedan kom jag på att jag ville ha en hög vas i hallen och sätta ner riset jag hade påskfjädrarna i. Problemet var att jag visste precis hurdan vas jag ville ha och jag kunde inte hitta någon sådan. Tills jag gick på Ikea. Tyvärr var det i Jönköping och jag hade kört dit i caben. Men nu var jag i Uppsala med lite bättre lämpad bil så nu blev köpet av! Givetvis hade fjädrarna för länge sedan plockats bort från riset men lite smyckning skulle det ha.

Annorlunda påskris
Origamibollarna gjorde jag för ganska länge sedan. De är inte direkt något man slänger ihop på en kvart direkt! Däremot väldigt bra tålamodsträning.
Origamiboll eller kusudama origami

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela