pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ifall man har lite tapet som ligger och skräpar

Publicerad 2009-07-07 23:01:40 i Pyssel,

Jag tror att det väldigt sällan är tomt på extratapeter i hyreslägenheter. I min gamla lägenhet hade jag några oöppnade tapetrullar och x antal öppnade. Men rekordet var i nya lägenheten. En hel hylla i ett skåp var fullt av tapeter i olika färger och längder. Tror inte en enda av dem var samma som fanns på väggarna! Ut med det och med ens gick dörren att stänga. Fast ibland kan det vara bra att ha kvar lite tapet ändå, och gärna fina bårder. Så två mindre rullar bårder fick stanna kvar och nu har de kommit till användning!

Dekorera med tapeter

Dekorera med tapeter
Pärmarna fick ett mycket trevligare intryck! Det är de små detaljerna som gör det ibland. Lite synd att jag inte hade fler mönster. Det är lite väl överdrivet att gå och köpa en rulle bård bara för att man vill smycka en pärm, va? Fast om jag använder den till paketinslagning också så kommer den ju till användning. Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela