pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Sött stickat till den lilla

Publicerad 2012-09-27 10:20:52 i Stickning,

Jag har haft ett mönster här hemma i säkert över ett år och nu äntligen har jag haft lust att ta tag i det samt hade alla färger hemma.
Men nu har jag ju självklart förlagt virknålen någonstans! Och jag hade ju bara picotkanten och knytbandet kvar till den sista sockan... Man skulle ju kunna tro jag skulle ha lite bättre ordning på virknålarna nu när jag sytt ett fodral till virknålarna. Men icke.
Sockorna är stickade i Alpaca från Drops och mönstret finns här hos Garnstudio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela