pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Pysselsuget är tillbaka

Publicerad 2012-05-12 15:35:33 i Pyssel,

Mitt pysselrum börjar komma i hyfsad ordning och nu börjar även pysselidéerna komma tillbaka! Katterna är också väldigt nöjda med hur gillestugan har blivit.
Där har de varsitt fönster att ligga i och spana ut på folk som går förbi ute på gatan men även ett av sina klätterträd. Pysselbordet får dock vänta lite, just nu röjer jag och sambon i den del av källarn där matkällaren är. Eller det ska kanske heta "var"?

Kommentarer

Postat av: Ingegerd

Publicerad 2012-05-12 18:11:57

Tack för din kommentar om saint paulan i min blogg. Tyvärr så orkade den inte fortsätta utan dog, kanske för att den var dåligt vattnad tidigare.

Kul med pysselblogg! Jag ska titta runt litet!

Kram!

Postat av: Elisabet

Publicerad 2012-05-14 18:45:23

Vad mysigt för dem att kunna sitta där och spana!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela