pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Lite uppmuntringsshopping

Publicerad 2012-05-16 17:33:16 i Shoppat,

Idag kände jag mig lite nedstämd efter jobbet. Eftersom det är onsdag idag tog jag därför en tur till second hand-affärerna och hoppades hitta något kul som kunde lätta humöret lite. Tidningshögarna hade blivit påfyllda och jag hittade hela 27 stycken nummer av Allt om trädgård! Bra & Begnat har väldigt bra priser, bara 2 kr/st så det var inget snack om saken - jag tog hela bunten!

En annan bra affär i närheten är Strömma, där jag köpt mycket av mitt garn. Idag kunde jag inte stå emot längre - nu var det dags att testa det där roliga garnet! Det ska gå väldigt snabbt att sticka en halsduk av det. Vi får väl se om det stämmer... Jag har visserligen andra stickprojekt igång men de går så trögt, så en liten paus med något annat kanske kan ge energi att avsluta de andra projekten därefter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela