pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Pysselstök i köket

Publicerad 2012-03-26 09:45:48 i Pyssel,

Hoppsan, vad snabbt den helgen försvann! Jag hann med att träffa lite vänner, njuta av solen (och årets första mjukglass!) samt pyssla lite. Nu ser köket tyvärr lite "kom och hjälp" ut så det är bäst att städa lite innan jag ska dra iväg till jobbet. Vad jag pysslat med får ni vänta med och se tills imorgon, för då är det min tur i pysselstafetten! Under tiden tycker jag ni ska surfa in på pysselstafetten.blogspot.com och titta vad alla duktiga bloggare hitills bidragit med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela