pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Ett vinnande kort

Publicerad 2012-03-06 22:07:21 i Korttillverkning,

Pyssel.net hade två tävlingar i februari. Det var en jätterolig skiss som man skulle göra ett kort och en LO av. Jag kände att jag egentligen inte hade tid men så "råkade" jag köpa ett par stämplar från Crafty individuals som jag länge gått och lockats av. Ganska snabbt fick jag ihop ett kort som jag blev väldigt nöjd med.

Stämplarna ser ut så här:

Sambon hjälpte mig att välja ut vilka tre bilder jag skulle ha och de bildade ett landskap (seriöst, kommer han med så bra tips får han helt enkelt stå ut med att jag lite då och då kommer och fråga om hans syn på mina pysselprojekt!)

Och vet ni vad? Mitt kort vann i omröstningen! Det jag vann var ett presentkort på Scraphuset. Och jodå, jag har redan hunnit fastna för en del måste-ha-saker.

Kommentarer

Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Publicerad 2012-03-06 22:33:04

Gratulerar till vinsten!

Kortet är jättefint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela