pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Pysselfattigt

Publicerad 2012-01-12 22:32:14 i Shoppat,

Det har dykt upp saker den här veckan som jag varit tvungen att lägga tid på men som inte ger någonting tillbaka och känns som slöseri med min och sambons tid. Det tråkigaste är att det har tagit tid från något som ger oerhört mycket energi till mig; pyssel. Och den energin är jag i stort behov av då jag verkar ha kommit in i en vintertrötthet. Jag får väl trösta mig med dagens inköp:

Det känns lite bröllopstuk på det här albumet (som jag fick till ett bra pris). Så nu är det dags att börja scrappa från de tre bröllop vi var på 2010! Jisses vad fort tiden går, känns mer som det var ett halvår sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela