pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Min populäraste pulsvärmare

Publicerad 2012-01-27 10:44:27 i Stickning,

Jag har fått en beställning från en kollega på ett par pulsvärmare. Först var hon lite osäker på vilken modell hon ville ha men så fick hon syn på de min kollega Carin hade på sig. Ett par sådana skulle det vara!

Känner ni igen dem? Vid den här tiden förra året lottade jag ut ett par sådana här och det är ett antal par som har stickats upp enligt den här modellen. Det kan hända att detta blir den tionde, möjligen elfte, gången jag gör detta mönster. Det har blivit lite variationer på det men den stora flätan har alltid hängt med. Nu tror jag att jag till slut bestämt mg för hur mönstret ska vara för bästa resultat!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-01-27 14:01:45

Åh, såna gjorde min svägerska till mig nyss. Börjades och avslutades med lite "ludd". De hade jag på mig på mitt bröllop för några veckor sedan. Jättefina!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela