pysselmani

En pysselmanikers bekännelser

Grattis på födelsedagen storasyster

Publicerad 2012-01-28 13:32:00 i Korttillverkning,

Idag fyller min syster Åsa år - hipp hipp hurra! Det skiljer 2 år och 1 dag mellan oss. Jag vet inte vad hon tycker, men under uppväxten har jag tyckt det varit väldigt smidigt att fylla så nära varandra. Visst, kalasen var alltid för oss två men det var alltid tårta (olika sorter) två dagar i rad!

Min syster gillar kattstämplarna från Penny Black, de är så himla lika en av hennes katter! Så självklart var jag tvungen att göra kort med just de stämplarna.

Och insidan:

Bokstäverna har jag stansat ut med stansar jag köpt från Slöjd-detaljer. Det är riktigt bra, även svenska bokstäver som å, ä och ö finns med! Några bokstäver är dock lite tröga men jag använder ett akrylblock som hävarm och då är det inga problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Smålänning som efter studier i Uppsala fastnade i Norrköping och här trivs som fisken i vattnet. Jag älskar att skapa saker och ting själv och letar hela tiden efter nya hobbies.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela